Mitä hyötyjä asiakkaamme ovat saaneet?

Asiakas ja mahdollisena asiakkaana sinä olet minulle tärkeä.

Palaute mahdollistaa oman toiminnan arvioinnin ja jatkuvan kehittymisen. Palaute auttaa kehittämään yhä parempia ratkaisuja ja palveluja.

Voit lukea erään asiakkaan kokemuksen tästä linkistä

Olen kiinnostunut asiakkaan kokemuksista. Siksi kysyn heiltä seuraavat kolme kysymystä, joiden vastauksia haluan jakaa myös sinulle.

1. Mitä sait työhösi valmennuksesta?

"Selvät kehitysaskeleet."

"Tunnistin miten lähestyn useita päällekkäisiä projekteja."

"Opin positiivista lähestymistä asioihin."

2. Mikä oppimasi asia valmennuksessa oli sinulle hyödyllisin?

"Profiilista johdettu kehittämissuunnitelma valituille kehitettäville ominaispiirteille."


"Keskittyminen ominaispiirre."


"Johtamistaidon syventäminen."


3. Mikä oli erityisen hyvää?

"Positiivinen ja mukaan tempaava esitystapa"


"Kouluttajan ammattitaito ja into asiaan"


"Oppia tunnistamaan itseään"



Toiseksi, kysyn odotusten tärkeyttä ja miten kokemus vastasi odotuksia?



Kolmanneksi, kysyn yleispalautetta


Lopuksi, kiitän palautteesta ja jatkan palvelun parantamista.

Miten voin palvella? Ota yhteyttä.




Hannu Hyppönen
Puh. 040 657 3495
hannujhypponen@gmail.com

Valmennus Hannu Hyppönen

Y-tunnus 2728707-2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mieltä sinä olet tekstistä? Ota kantaa.
Kaikki kommentit ovat tervetulleita!